شورلت کروز توربو دیزل معرفی شد
 

 مجله ماشین – نسخه توربو دیزل شورلت «کروز» پس از رونمائی در نمایشگاه اتومبیل «شیکاگو» از اواسط بهار سال جاری میلادی به فروش می رسد.

برای این خودرو یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با 148 اسب بخار قدرت و 379 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده است که شتاب اولیه 8.6 ثانیه ای را برای آن به دنبال دارد. در ضمن میزان مصرف آن بسیار پائین بوده و در هر یکصد کیلومتر تنها 6.7 لیتر سوخت نیاز دارد.

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، رینگ های 17 اینچی آلومینیومی، ترمزهای دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل برای هر چهار چرخ، سیستم تعلیق «مک فرسون» در جلو و سیستم تعلیق z-link برای عقب، جعبه دنده اتوماتیک و امکان تنظیم خودرو برای رانندگی در حالت اکونامیک (اقتصادی) از جمله شاخصه های این آمریکائی 1576 کیلوگرمی به شمار می آیند.
شایان توجه است وزن پیشرانه دیزل این خودرو 185 کیلوگرم بوده و به جز پیشرانه 2 لیتری، سه گونه 1.4 لیتری دیزل، 1.4 لیتری اکو و 1.8 لیتری تنفس طبیعی نیز برای آن قابل سفارش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 266
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 808
بازدید ماه : 12995
بازدید کل : 462709
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2